Logo

O spoločnosti

Jeden zákazník, keď popisoval na svojin stránkach moju firmu, tak o nej napísal „firma, ktorú Vám chcem predstaviť, nie je ani tak firmou, je to skôr KLAN“. Je to asi najvýstižnejšia charakteristika, pretože takéto zoskupenie je veľmi krehké a vy staviate zákazníka na svoju úroveň a nemôžete mu klamať.

Naše moto „Stejný cíl, jen jiná cesta“

Toto moto vzniklo neskôr, konkrétne to bolo v minulom roku. Na jednom našom stretnutí som kolegovi popisoval, ako to všetko začalo a o čo nám vlastne ide. Teraz Vám to trochu vysvetlím a priblížim:

„Stejný cíl“ – To sme my rybari, ktorí lovíme ryby, užívame si chvíle strávené pri vode a plníme si svoje sny. Je to cieľ rybárov a hlavne nás firiem, ktoré pre Vás vyrábame návnady.

„jen jiná cesta“ – metafora pre spôsob, ktorým tento cieľ chceme dosiahnuť. Od začiatku som nechcel ísť  cestou bezduchého plagiátorstva a kopírovania. Začal som si vyrábať vlastné mixy a miešať tekuté zložky úplne od základu. Prečítal som množstvo kníh o chémii, trávení rýb a živote pod vodnou hladinou. Bola to pomalá a ťažká cesta, ktorá nás vyprofilovala do dnešnej podoby.

Hlavnou pýchou tejto snahy a pokusov je múčka s názvom 100% OCEAN NATUR. Túto múčku si do Európy dovážam sám a nikde ju nepredávam, ani Vám nebudem bližšie popisovať jej zloženie. Len to, že je postavená z morských živočíchov tak, ako och príroda stvorila. Je ľahké namietať, to sú len reči, ale od júla minulého roku 2014, keď som ju začal pridávať do mixov, sa nám zdvihol váhový priemer ulovených kaprov nad 20kg z 30ks (2014) na 70ks (2015). Z toho bola tretina nad 25kg. To je tá naša „iná cesta“, že preferujem viac výsledky než lacnú platenú reklamu v časopisoch.